utorak, 11. veljače 2014.

Dan molitve za papu Benedikta

Talijanski blog La Vigna del Signore (Vinograd Gospodnji) pozvao je svoje čitatelje, i sve koji to žele, da 28. veljače 2014., na prvu godišnjicu završetka pontifikata pape Benedikta XVI. sudjeluju u danu molitve, prateći dnevni molitveni ritam Pape u miru. Njihovu knjižicu, s misnim obrascem dana, tekstovima Liturgije časova i nagovorima pape Benedikta kao meditacijom uz otajstva krunice, donosimo i u hrvatskoj verziji. Sljedeći je tekst preuzet s bloga La Vigna del Signore, a knjižica na hrvatskom jeziku može se preuzeti u PDF formatu ovdje. (Za preuzimanje s te stranice, kliknuti CTRL+S, ili na znak strjelice prema dolje.)



"Iako se sada povlačim, u molitvi sam uvijek blizu svima vama, i siguran sam da ćete i vi biti blizu meni, iako ostajem skriven za svijet."
(14. veljače 2013.)

Gospodin me zove "uspeti se na goru", da se još više posvetim molitvi i razmatranju. Ali to ne znači napustiti Crkvu, štoviše, ako to Bog traži od mene to je upravo zato da joj mogu nastaviti služiti s istim predanjem i ljubavlju kojom sam to činio do sada, ali na jedan način koji više odgovara mojoj dobi i mojim snagama.
(24. veljače 2013.)

Dana 28. veljače obilježava se prva godišnjica završetka svijetloga pontifikata Benedikta XVI. Od tog je dana Joseph Ratzinger jednostavno hodočasnik na posljednjoj etapi svoga hodočašća na ovoj zemlji: "No još bih želio, svojim srcem, svojom ljubavlju, svojom molitvom, svojim promišljanjem, sa svim svojim unutarnjim silama, raditi za opće dobro i za dobro Crkve i čovječanstva", rekao je u svom zadnjem obraćanju kao papa.

Ima li boljega načina za prisjećanje i proslavu toga povijesnoga dana, nego molitvom s i za Benedikta. Bit će to dan intenzivne molitve za našega Papu, obilježen (približnim) rasporedom njegove dnevne molitve. Svatko može prilagoditi uzorak (naveden ispod) prema svojim potrebama i mogućnostima. Pripremljena je brošura s tekstovima svih molitava dotičnoga dana, te posebna molitva krunice, popraćena razmatranjima otajstava prema učiteljstvu Benedikta XVI.

Već sada, hvala svima koji će sudjelovati i proširiti ovaj događaj.

Dnevni raspored Benedikta XVI.
7:00 Sveta Misa
7:30 Jutarnja, Služba čitanja i Srednji čas
12:00 Anđeo Gospodnji i Srednji čas
15:00 Srednji čas i krunica
18:00-19:00 Večernja
22:30 Povečerje

U 20 sati, u točno vrijeme kada je 2013. završio pontifikat, recitirat ćemo Te Deum / Tebe Boga hvalimo, kao zahvalu za dar Benedikta XVI.

Nema komentara:

Objavi komentar