srijeda, 21. rujna 2016.

Četiri omiljene molitve pape Benedikta XVI.

U nedavno objavljenoj knjizi Posljednji razgovori (Letzte Gespräche, izd. Droemer HC, 2016.; hrv. izdanje Verbum, 2016.) , autor Peter Seewald upitao je, između ostaloga, papu emeritusa ima li omiljenu molitvu. Benedikt XVI. u svom odgovoru navodi da ih ima nekoliko, te izrijekom spominje sljedeće četiri molitve, uz promjedbu da posebno voli Opću molitvu Petra Kanizija. 


Molitva sv. Ignacija Lojolskoga (Suscipe...)

Uzmi, Gospodine, i primi svu moju slobodu, moju pamet, moj razum i svu moju volju, sve što imam i što posjedujem.

Ti si mi to dao, Tebi, Gospodine, sve vraćam; sve je tvoje, raspolaži sa svime po svojoj volji.

Daj mi samo svoju ljubav i milost, i to mi je dosta. Amen!

*     *     *

Molitva sv. Franje Ksaverskoga

Ja ljubim te o Bože blag,
Ne zato što je raj mi drag,
Nit´zato da međ´proklete
Ti bacio me ne bi.
Na križu, o moj Isuse,
Ti skroz me privij k sebi.

Ti čavle, koplje podnese,
I nebrojene bolove,
Sve nesnosne sramote,
I smrt. A za me sve to, sve
Za moje, vaj, grjehote.
Pa kako da te ne ljubim,
O Isuse moj, srcem svim?!

Rad raja ne ljubim te tvog,
Ni od stra´ognja paklenog,
Nit´rad probitka ikakvog;
Već ljubim te ko mene ti,
I vijekom ću te ljubiti
Tek što si kraljem srca mog,
Tek stoga što si vječni Bog.

(prijevod: o. Milan Pavelić, SJ)

*     *     *

Molitva sv. Nikole iz Flüea

Moj Gospodine i moj Bože, uzmi od mene sve, što  mi je zapreka prema Tebi!

Moj Gospodine i moj Bože, daj mi sve ono što mi pomaže da dođem k Tebi!

Moj Gospodine i moj Bože, uzmi me od mene i daj da budem posve Tvoj!

*     *     *

Opća molitva sv. Petra Kanizija

Svemogući, vječni Bože, Gospodine, nebeski Oče!
Pogledaj očima svoga beskrajnog milosrđa našu muku, bijedu i nevolju. Smiluj se svim kršćanskim vjernicima za koje je tvoj jedinorođeni Sin, naš dragi Gospodin i Spasitelj, Isus Krist, dragovoljno otišao u ruke grešnika i svoju dragocjenu krv prolio na drvetu svetog križa.
Po Gospodinu Isusu odvrati, milostivi Oče, zaslužene kazne, sadašnje i buduće opasnosti, štetne pobune, ratove, poskupljenja, bolesti, žalosna i bijedna vremena. Prosvijetli i ojačaj u svemu dobrome duhovne i svjetovne predstojnike i vladare kako bi promicali sve što će poslužiti tvojoj božanskoj slavi, našemu spasenju, općem miru i blagostanju čitava kršćanstva.
Udijeli nam, o Bože mira, pravo ujedinjenje u vjeri, bez ikakva raskola i razdvajanja. Obrati naša srca na pravu pokoru i popravak našega života. Upali u nama vatru svoje ljubavi. Daj nam glad i revnost za pravednošću kako bismo kao poslušna djeca u životu i u smrti bili tebi ugodni i mili.
Molimo također, kako ti, o Bože, hoćeš da mi molimo, za naše prijatelje i neprijatelje, za zdrave i bolesne, za sve ožalošćene i bijedne kršćane, za žive i mrtve. Tebi, Gospodine, preporučujemo čitavo svoje djelovanje, sve što činimo i jesmo, svoj život i svoju smrt.
Daj da ovdje uživamo tvoju milost, a ondje sa svim izabranima da postignemo da tebe u vječnoj radosti i blaženstvu slavimo, častimo i hvalimo. Udijeli nam to, o Gospodine, nebeski Oče. Po Isusu Kristu, tvome ljubljenom Sinu, koji s tobom i Duhom Svetim kao isti Bog živi i vlada u vijeke vjekova. Amen.

1 komentar:

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, ja sam Božana Miho, iz Splita, Hrvatska. nakon deset godina veze sa njim, moj muž je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim ali sve je bilo uzalud, željela sam ga zbog ljubavi koju gajim za njega, molila sam ga svim silama , Obećao sam, ali on je odbio. Objasnio sam svojoj prijateljici na mreži, a ona je predložila da odem do dr. Apate, velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego probaj, poslala sam poruku dr. Apati, a on mi je rekao da nema problema sve će biti u redu prije 48 sati, bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je oko 16:00 sati. Bivši me nazvao, bila sam jako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da me želi nazad, da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo ponovno počeli živjeti sretno zajedno. Otada sam obećao da će svakome koga poznajem i tko ima problema s bilo kim trebati pomoć dr. Apate, čarobnjaka za čaroliju, njegova e-pošta je (drapata4@gmail.com) i možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi , želite biti prepoznati u svijetu ili problemi s rakom, želite se udati za ljubavnika po svom izboru ili slučajevi razvoda, zdravstveni ili bračni problemi, napredovanje na poslu i uspjeh, bilo što, ne odustaj, prestani plakati, kontaktiraj Dr. .Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem Whatsapp / Viber: +447307347648

    OdgovoriIzbriši